Hallo,
wie man oben schon lesen kann handelt es sich bei mir um folgendes Problem:
Ich erhalte die Meldung von Kommentaren erst bis zu 3 Stunden später..
Woran liegt das?
Bitte um Antwort !
You need to be a member in order to leave a comment
Already have an account? Sign in here.
Sign In NowSign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountDon’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!